• Wpisów:2
  • Średnio co: 1 rok
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 16:48
  • Licznik odwiedzin:19 462 / 1430 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Hej!
Dawno mnie tu nie było ale mam sporo zamieszania w związku z licencjatem

Dieta idzie cudnie Jak możecie zobaczyć w sekcji "o mnie", przez ten czas co mnie tu nie było schudłam do 54 kg Jeszcze tylko 4 i spasuje troszke Jednak wciąż jeszcze długa droga przede mną Dam jednak radę!

Ponownie wróciłam do wcinania na śniadanie owsianki z bananem Zrozumiałam, że nic nie daje mi tyle energii na cały poranek

W ciągu dnia różnie jabłko, banan, jogurt pitny, kefir, maślanka. Głównie to owoce bądź mleczne rzeczy Nie czuję się po nich ociężale Obiad to zależy gdzie jestem i ile mam czasu Dziś np zjadłam na szybko jajecznicę z parówką, brokułem i surówką

Kolacja standardowo jogurt naturalny z błonnikiem No i po 18.00 absolutnie nie jem

A jak Wam idzie? Buziaki!
 

 
Hej Jak zauważyliście w sekcji "o mnie" jestem w trakcie odchudzania Na tę chwilę zrzuciłam 7 kg ale sporo jeszcze przede mną. Oczywiście zdarzają się chwile słabości kiedy to przegryzę jakiegoś cuksa albo kromkę białego chleba. W większości jednak jem ciemne pieczywo, jogurty naturalne, nasiona chia, owsianki, płatki jaglane, serki wiejskie, owoce, warzywa, sałaty różnego rodzaju i piję wyłącznie kawę z ekstraktem zielonej, herbaty i wodę. DUŻO WODY! oczywiście cukry i tłuszcze omijam szerokim łukiem

Jem 3-4 posiłki dziennie. Solidnie pilnuję aby były co 3 h w międzyczasie piję płyny
Co do ćwiczeń to przyznam, że nie praktykuje Raz że jestem zbyt leniwa, a dwa że na razie redukuję a później będę mięśnie budować Na co dzień jednak dużo chodzę bo czasem nawet 8 km dziennie więc jakiś tam ruch mam

Chcę tutaj opisywać moją drogę do wymarzonej sylwetki Być może kogoś to zmotywuje do działania Mam taką nadzieję

W razie jakichkolwiek pytań zapraszam na moją stronę www lub do napisania maila

Dziś było:

*śniadanie: 2 łyżki sałatki warzywnej + 2 kromki chleba pszennego + parówka drobiowa + kubek czarnej kawy

* 2 herbaty gorzkie, 2 szklanki wody

*Obiad:5 łyżek łazanek + 2 szklanki wody

*kawa czarna, 2 szklanki wody

*Kolacja: jogurt naturalny + 4 łyżki płatków owsianych + 1 łyżka nasion chia + szklanka wody


Jak sami widzicie sporo pije. co chwile latam do wc jak poparzona ale waga idzie w dół



Odezwę się niedługo! Buziaki!!

ashley_korny/xoxo